Powered By Blogger

Tuesday 5 July 2011

KeNangan di Pantai PoLY with My BuddieS


Zaman kegemilangan baru mula menjejakkan kaki di Panttai Polytechnic :)







Ntah pe2 pose






air yang tenang jangan disangka  tiada buaya
nampak x da timbul buaya nie
chOmel yer
hihihihi!!!!!




 


kTe owg mandy waktu nie kte owg tgh Bowing GleW KAt umh x taw nk wat pE...Wat keje glew skit je x banyak ..Kte owg mndy wakTu nie Detik Jam mse 2 Pkl 6 x salah Aku LA...
 Yang Mandy Waktu 2 aku,atie,fiza Zeera.......
Yag x Bole tahan zeera ngan Fiza la.... Dye owg Mmg Penakut la>>>> 
yEla..mne x yer...ZEERA dye sanggup pkai kasut mse mandy ngan kte Owg kat Pntai 2 hahaha
Aku tanya la"zeera nape kO pakai kasut dalam air" zeera say"takut la mne la taw de ulat ke ?ape ke?
HAHAHAA!!!!!!aku ngn atie bantai tergelak je(berdekah aku)
Yang fiza lak kte owg kne kan dye ...Bwe dye g tmpat yg dalam lps 2 kte owg  lpskan tangan Cabut lari..
pe ag fiza menjerit la takut mati lemas kot,,,,hihihihihi











Time BBBQ utuk bdk klz yer...ANJURAN BDK DAT 3S1
bOLEla mmg terbek la dOe
Happining la..




Nie  kte owg kesilauan tahap gaban da:)>>>>>>





<<<CHOMEL yer ank sape la 3 Owg nIE  ea>>>:)





BUDAK UMAH 
no 453 lOROng 6B
taman politekniK 
Port Dickson

DARI kiRI:(wear tudung)Fatin,nabila,atie ,aku,ngan Fara

WAKtu nie aku baru balik dr klaz tambahan malam la...terus la Gi pantai Sbb bdk Umah 453 de Wat BBQ ...GambO DIAMBil mse aku baru je lepas kenakan ATIE ...mASukkan Dye dalam Laut...mNe x ye Plan nk Knekan Fara skali Tgh da smpai Kat pantai bru nk TARIK FARA aku da kena dlu dye owg tarik aku dan campakkan aku dalam laut ...Ish...x Bole jadi nie msty melakukan pembalasan nie...
aku bangun AKu x dapat tarik fara aku tarik atie la..aku campak dye dalam Laut...
HAHAHAH!!!!!puas atie aq..puas2 jg tp henset aku ngn atie masuk AIR teruk jg la sampai skrunk x bole hidup2 ag...Uem nasib Badan>>>>






Sesi Pembakaran ayam ngan hOTDOG:P




     

                                                                                                                                   
"MEMORIES"

No comments:

Post a Comment