Powered By Blogger

Saturday 9 July 2011

kehilangan my lovely buddies Salmiah Ha

Salmiah Ha



 Pada 7 july 2011 menjadi tanda titik hitam kepada aku dan kawan2 aku di kuala lumpur dimana telah berlaku yer kejadian yang tak dapat dilupakan seumur hidup aku la..
telah di gemparkan baharu salmiah ha telah hilang di nilai negeri sembilan..Cite pun bermula la....
salmiah telah pergi kenilai bersama dengan  kawan aku...nak dipendekkan citela
lebih kurang pada pukul 1 pagi aku mendapat pangilan telefon dari kawan aku yang menyatakan bahawa salmiah telah hilang...PEH!!!!!!!sungguh memeranjatkan aq sampai x boleh tido aku diwat yer memikirkan mana la salmiah ha ni pergi...
kol hanset dye x dapat (operator yg jwb) bangang yer aku kat operator aku x nk ko jawab aku nk salmiah doe...mara aku pada operator :)
kemudian keesokkan ari yer aku mendapat panggilan dr kwn aku yang hantar mia tersebut bahawa last dye mendapat msj dr mia adalah "HP PPP" apakah maksud msj tersebut aku terus menjadi bingung da x tentu arah tapi aku relax kan dri aku terus aku pikir kan  pe la maksud yer mmmmmm.....
kawan memberitahu bahawa itu adalah pesanan kecemasan seperti panggil polis atau helpsss
aku pe ag berserabut la x tentu arah huhuhu..
blikk umah pada pukul 5 petang aq terus g taw same mak aq   emmmm!!!! pe lg mk aq pun terperanjat la....
lepas 2 mak aku ngn aku terus la jd Detektif Conan memikirkan cara menyelesaikan masalah tersebut tanpa membuang mase mak aku kol abg aku bain aku kol la bapak aq ...mengatakan bahawa salmiah hilang bapak ngn abg aku bain pe lg syak ni da masuk kes "culik nie"
itu la andaian yang di buat oleh seorang anggota polis hehehe::::::
mak aku da cakap ngan aku mnx mia selamat ....
mak aku pun risau jgk sbb baru2 nie telah digemparkan di surat khabar "metro" bahawa seorng budak beusia 17 tahun telah di bunuh n dirogol lalu mayat yer telah dikerat dan dicampak dimasai ...
ish mmg dasyat doe!!!!!
abg aku n bapak aku pun kol  aku mnx gambar mia lalu aku kirim la gambar dye yg paling kuit la owg katekan hehehh!!!!!!!
bg kat abg aku ngn bapak aku...
dye owg bg la kat kwn2 dye owg kat seremban n nilai abg aku ckp jgn wisau dye da suro kwn2 dye carikan...
tempat jam telah menunjukkan pukul 7.45 malam aku telah dikejutkan dngan mendapat masaj dr kawan 2aku di kuala lumpur..... mcm nie ea msj dye"nad.mia da blik...alhamdullillah...dye x de apa2..."
peh!!!! gembira x terhingga la!!!!!kalah gembira dapat result yg baik"
emmm...detik yg mencemaskan btoi la....
x taw la aku kalo aq jmpe dye nk mara ke ,nk peluk dye...!!!!!!!
mmg mendebarkan la....
aku jg terhutang budi kat kawan2 dye di kuala lumpur tu yang cri information salmaih ha dimana dia berada tima kasih xx tehingga la kepada(aisyah,nija c.yati n timah)
thanx girlsssss
hehhehe 
2 la peristiwa yg berlaku pada aku pada 7 july 2011:)
SALMIaH U WATCHOUT jmpe kamu saya belasah....:(
u make me risau ma....












doodles of life

No comments:

Post a Comment